.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله معلمی تبیین کرد ؛
ایستادگی دانشگاهها در عرصه دفاع و مقابله با سلطه جویی با تربیت سالم نسل جوان
شمال نیوز : امام جمعه قائم شهر نقش دانشگاه ها را در افشای ترفند های دشمنان بسیار مهم دانست و گفت: دانشگاهها با تربیت سالم نسل جوان می توانند در عرصه دفاع و مقابله با سلطه جویی ها ایستادگی کنند....
ایستادگی دانشگاهها در عرصه دفاع و مقابله با سلطه جویی با تربیت سالم نسل جوان

شمال نیوز : رئیس و اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر با آیت ا... معلمی امام جمعه شهرستان قائم شهر دیدار کردند.
دراین دیدار دکتر محمدرضا باقرزاده رئیس واحدقائم شهر ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر گزارشی از عملکرد واحد قائم شهر ارائه کرد.
آیت الله معلمی در جمع اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر با پشت سرگذاشتن ایام الله دهه فجر و تشکر از حضور قشر دانشگاهی در گرامیداشت آن به 25 بهمن سالروز صدور پیام امام خمینی (ره) مبنی بر حکم ارتداد سلمان رشدی اشاره کرد و از وی بعنوان یک فرد مزدور که توانمندی در قلم فرسایی و پروراندن مسائل واهی داشته است نام برد.
وی این کار سلمان رشدی را جنگ با مسلمانان دانست و عنوان کرد آیات شیطانی سلمان رشدی به سخره گرفتن هدفمند اصل آیات وحی و زیرسوال بردن بعثت انبیا است.
آیت الله معلمی حمایت قدرتهای استکباری و سرمایه گذاری سنگین برای نگهداری از او را سندی برای تأئید اینکه او یک انسان منحرف و مزدور بوده است دانست.
وی تصریح کرد: یکی از جامعه شناسان آمریکایی بیان داشته است بروز تغییر و تحول در هر کشور موجبات پدید آمدن یک گفتمان بود که شعار و هدف خاصی را تعقیب می کرد که باگذشت زمان آن گفتمان کم رنگ می شد ولی برای کشور ایران این گفتمان علیرغم گذر زمان و بواسطه وجود ولایت فقیه مطلقه عمق بیشتری پیدا کرد و حضور مردم در عرصه فعالیتهای انقلابی از سال 57 را جز ریشه اعتقادی محکم به ولایت فقیه ندانست .
نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری در ادامه به فعالیتهای صورت گرفته در خصوص سست کردن ریشه های اعتقادی مردم و کم رنگ کردن آنها پرداخت و گفت: امروزه دشمنان اسلام تلاش می کنند با ترویج آیات شیطانی سلمان رشدی، کشیدن کاریکاتور موهن رسول اکرم(ص) ،برگزاری سخنرانیهای ضد دین و در اختیار گذاشتن ابزارهای رسانه ای گوناگون بنیه اعتقادی نسل جوان را تخریب کنند .

امام جمعه قائم شهر نقش دانشگاه ها را در افشای ترفند های دشمنان بسیار مهم دانست و گفت: دانشگاهها با تربیت سالم نسل جوان می توانند در عرصه دفاع و مقابله با سلطه جویی ها ایستادگی کنند.
وی خطاب به مسئولین دانشگاه گفت: شما با غنیمت شمردن فرصتها و قرار داشتن در محیطی علمی و با دارا بودن امکانات آموزشی و پژوهشی می توانید در تعلیم و تربیت برای نسل جوان تأثیرگذار باشید و انسانهای موفقی را به جامعه تحویل دهید.
آیت الله معلمی در خاتمه گفت: با توجه به همسویی دولت جدید با دانشگاه آزاد اسلامی این فرصت فراهم شده تا این دانشگاه بتواند از حمایتها و کمک های آن بی نصیب نباشد و از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی خواست با وجود زحمات زیاد و تعداد کثیر فارغ التحصیلان این دانشگاه از کم توجهی به جذب آنان بویژه در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی دفاع نمایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 7.868 seconds.